fredag 19 september 2008

Jag är ledig idag. Det är soligt ute.
Jag borde gå ut och ta en promenad. Jag gör det sedan.
Jag har repeterat in en föreställning på fyra dagar.
Helt bisarrt. Men det känns bra.
Det har varit långa dagar och genomdrag varje dag. Det har varit skönt.
Det var jag orolig för innan vi började repa, att jag inte skulle få tillräcklig vana för helheten.
Alla som är med är snälla och jag trivs med dem.
Vi har repetrat i en lokal i Bandhagen.
På måndag packar vi turnébussen och på tisdag bär det iväg mot Rimbo och premiär.
Premiär för mig, nypremiär för de andra.


Ikväll ska jag träffa P. på Carmen av alla ställen. Han gillar hak.
Vi hittade ett enda hak när vi var i Östesund. De hade billigats öl i stan, men det är i Östersund ändå en öl för fyrtio-fyrtiofem kronor. Andra gången vi gick till det haket hade de höjt priset. Det var sista gången vi gick dit. Då betalade vi hellre tokdyrt, för haket var inte det minsta charmigt.
Det blir roligt att träffa honom igen.
Jag bor i Aspudden hos R. nu nbär jag är här i Stockholm. Det går väldigt smidigt, han är så bra. Han trivs inte så bra i Stockholm så han är bara glad för sällskapet. I helgen blir jag ensam här. R. ska till Lule.
Nu började Sif chatta med mig på facebook. Jag fattar inte hur man svarar.
Jävla dator.
Jag ringer henne.
Åh nu började jag sakna henne. Hon är rolig.
Nu är det lite molnigare ute. Måste ut.

Inga kommentarer: