måndag 22 september 2008

Vaknade och kände att allt inte stod rätt till. Ont i halsen. Jag prövade rösten ut i rummet.
Den lät inte som min.
Det var inget vidare. Jag har premiär på Snäll imorgon.
När jag hostar rosslar det i halsen. Det svider och slemmar.
Åt en lång frukost. Drack mycket te med honung.
Åkte till Bandhagen till klockan halv två. Jag blev svettig bara av att ta mig till T-banan. Det är en promenad på tre minuter. Allt står inte rätt till.
Det är så typiskt att bli sjuk nu. Man har varit spänd och stressad inför den sjukt komprimerade repperioden och efter att den har gått bra så slappnar man av och då, pang, sjuk. Som ett brev på posten.
Lyssnade på hiphop på vägen dit. Mobb Deep.
Vi packade turnébussen. Jag svettades och förpassades att inte bära så mycket. Jag tog emot grejer i bussen isrället. Jag slapp gå upp och ner för trappor.
Åkte tillbaka till Aspudden. Gjorde pizza.
Bash ringde och vi tog en kaffe vid Hornstull.
Jag tycker väldigt mycket om honom. Han bjöd in mig att äta hemma hos honom och Shipe men jag tackade nej. Jag måste i säng tidigt ikväll. Får inte utmana min sjuka i halsen. Ska åka tidigt imorgon.
Jag ska hämtas klockan sju. Upphämtningsplatsen ligger en halvtimme bort.
Jag köpte echinacea och glass. Glass ska vara bra för ont i halsen har jag hört. Det kyler ner och bedövar. Och så är det gott också.
I sällskap av TVn ikväll, och sedan en tidigt natt.

Inga kommentarer: